ראש הממשלה בריאיון ל'קול חי': "השבת שמרה עלינו ונשמור עליה"

    אסתי פלד 2 Comment on ראש הממשלה בריאיון ל'קול חי': "השבת שמרה עלינו ונשמור עליה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון מיוחד ערב הבחירות ל'מהדורה המרכזית' | על אמונתו הפרטית: "אני מדבר עם בורא עולם בדרכי שלי" | האיום המרכזי: "הבחירות כרגע בכיס של לפיד וגנץ – החרדים יכולים לחטוף שוב את גזירות לפיד" | התקשורת: "מנסה להרדים את השטח" | קואליציית חרדים: "ברור כשמש שאני אקח קודם את החרדים" | האזינו

    ראשי המפלגות החרדיות עם ראש הממשלה צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת הישורת האחרונה של בחירות 2019, התפנה לריאיון נרחב ב'מהדורה המרכזית' בשידור חי, בהגשת אבי מימרן, ראש הממשלה התייחס לאיום הגדול מבחינתו והוא ניצחון כחול לבן' במספר המנדטים בבחירות, אז יטיל הנשיא את הרכבת הממשלה על לפיד וגנץ ומשם הדרך קצרה מאוד לממשלה אנטי חרדית.

    בפתח הריאיון הדגיש ראש הממשלה את האיום המרכזי בבחירות: "אני לא סתם מתריע. אנשים יקומו עם לפיד כראה"מ וממשלת שמאל. מה יהיה אז עם המפלגות החרדיות? יש לנו מרווח גדול, אבל בגלל פייגלין אין לנו 61".

    .

    גזירות לפיד יחזרו התריע נתניהו: "אם לפיד וגנץ יקימו ממשלת שמאל, גזרות לפיד יחזרו". מימרן: הם חוששים מגזירות נתניהו. נתניהו: "אני הייתי נגד 'ברית האחים'. זו היתה בחירה שלי? החרדים הם השותפים הטבעיים שלי".

    ראש הממשלה הדגיש כי התקשורת שאינה אוהדת אותו בלשון המעטה פתאום מפרגנת לו כי הניצחון כבר בכיסו, לטענתו מדובר בתעלול תקשורתי-פוליטי:  "יש שאננות במגזר החרדי. אנשים חושבים שהניצחון בכיס. התקשורת הכללית מנסה להרדים את מצביעי הימין. זה כרגע בכיס של לפיד וגנץ".

    איך תיראה הרכבת הממשלה לאחר הבחירות אם גנץ ינצח במנדטים מול הליכוד: "כשיטילו על גנץ ולפיד את הקמת הממשלה – הם יפנו קודם כל לעבודה ומרצ, ואז יפנו לשתי מפלגות ימין שלא ירצו להתסכן. בעז"ה נקים ממשלה גדולה עם החרדים והימין והיא תהיה ממשלה טובה".

    האמונה האישית של נתניהו: "אני מדבר עם בורא עולם בדרכי שלי, קורא פרשת שבוע כמעט כל שבת, ואני מקבל את הכוחות מהמקורות שלנו. אנשים שואלים איך אני עומד בכל המתקפות הללו, וזה בזכות מורשת ישראל ועם ישראל".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בזיון ובושה לתחנה חרדית לתת ביטוי לראש הממשלה כשכל מגמתו היא לגנוב קולות חרדיים לליכוד ובדיוק בזמן שבו המפלגות החרדיות מקיימות עצרות מרגשות
      איש חרדי מודאג!!!